دیدار عزیز اکبریان بارئیس کمیسیون ترابری و زیرساخت‌های مجلس فدرال آلمان و هیئت همراه
پایگاه خبری - تحلیلی
 
آخرین مطالب
 
پیوندهای روزانه
دیدار عزیز اکبریان بارئیس کمیسیون ترابری و زیرساخت‌های مجلس فدرال آلمان و هیئت همراه

عزیز اکبریان در دیدار با هیأت پارلمانی آلمان مطرح کرد؛

آمادگی کمیسیون صنایع و معادن برای توسعه مناسبات صنعتی ایران و آلمان

 
رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، از آمادگی کمیسیون متبوعش برای کمک به توسعه مناسبات ایران و آلمان در تمامی زمینه ها به ویژه در حوزه صنعت خبرداد.
 
 آمادگی کمیسیون صنایع و معادن مجلس برای توسعه مناسبات صنعتی ایران و آلمان

 رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس روز یکشنبه (95/8/2) با "کریستین لومان" رئیس کمیسیون ترابری و زیرساخت‌های مجلس فدرال آلمان و هیئت همراه دیدار و گفت وگو کرد.

اکبریان در ابتدای این دیدار با اشاره به پیشینه خوب مناسبات ایران و آلمان بر ضرورت توسعه و گسترش روابط فیمابین در تمامی زمینه ها اعم از اقتصادی و تجاری،سیاسی و فرهنگی تأکید کرد و گفت:تقویت روابط ایران و آلمان به عنوان دو کشور مهم و تأثیرگذار به نفع دو ملت و دو کشور خواهد بود.

نماینده مردم کرج درمجلس شورای اسلامی،افزود:مجلس شورای اسلامی،کمیسیون‌های تخصصی آن و به ویژه کمیسیون صنایع و معادن آمادگی هرگونه همکاری برای کمک به توسعه مناسبات دو کشور در تمامی زمینه ها به ویژه در حوزه صنعت را دارند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

برچسب‌ها:
 

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان کرج آنلاین و آدرس karajonline.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.